Electrolux Z 951 blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electrolux Z 951 blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

C.Hoeke 09-12-2011

Na 17 jaar trouwe dienst is helaas mijn elctrolux-ketelstofzuiger aan zijn einde gekomen.
Ik wilde graag weer zo'n zelfde stofzuiger natuurlijk.
Wij hebben een groot huis en daarbij ook een boerenbedrijf dus de stofzuiger is een veel gebruikt apparraat bij ons.Toen ik een stofzuiger zou bestellen bij de winkel kreeg ik te horen dat het model nu Nilfisk geworden is.Maar dat electrolux ook weer zo'n soort stofzuiger op de markt gebracht heeft.
Zelfde prijs, kwaliteit en 400 watt meer vermogen.Dus de keuze was snel gemaakt.Maar wat een teleurstelling toen ik hem uitpakte en ging uitproberen:de zuigkracht was veel minder!de buis die je vast hebt met stofzuigen is van kunstof en de inhoud van de stofzak is ook 4 liter minder(dan de nilfisk).De volgende dag heb ik hem weer terug gebracht naar de winkel en gevraagd of ze de Nilfisk
GD 30 voor mij wilden bestellen.Ik verwacht hem morgen......

henwin 05-03-2012

Jammer dat deze Electrolux niet de kwaliteit heeft die de oude versie had. Mijn oude versie van deze stofzuiger gebruik ik inmiddels al meer dan 30(!) jaar en is nog nooit kapot geweest!!
Ik ben benieuwd of de Nilfisk-variant wel aan die "oude" Electrolux zuiger voldoet!

A.Veenstra 29-02-2012

Hallo C.Hoeke,

ik was even nieuwsgierig hoe nu de Nilfisk bevalt??

hoor graag jou reactie.

vriendelijke groet,

Andries Veenstra

C.Hoeke 28-03-2012

Inmiddels heb ik de NILFISK alweer een aantal maanden in gebruik.En ik moet zeggen hij doet het super!
Goede stofzuiger zonder poespas, gewoon enorme zuigkracht en daar heb je hem tenslotte voor: STOFZUIGEN!En de hulpstukjes die ik had voor mijn oude electrolux passen hier gewoon weer op!